Tarvitseeko smart-tv tietoturva-ohjelman tietokoneet ja puhelimet.

Kysytty

Hei
Tarviiko smart-tv (Sony KD--55XF7596) tietoturva-ohjelman (esim.F-SECURE) kuten tietokoneet ja puhelimet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Esimerkiksi MikroBitin sivuilta löytyi artikkeli, jonka otsakkeena on Suosituista älytelevisioista löytyy haavoittuvuuksia (https://www.mikrobitti.fi/uutiset/suosituista-alytelevisioista-loytyi-h…), esimerkiksi siitä voi lukea lisää tietoa. Sinun täytyy vain luoda tunnukset MikroBitin sivulle. Periaatteessa kaikki Internet-yhteydessä olevat laitteet kannattaisi suojata, mutta tarkempia ohjeita on parasta kysyä laitteesi myyneestä liikkeestä.