Tapasin naisen, ihanan, junassa vuonna 1989. Kirjoiteltiin, meillä oli suunnitelmia tulevasta. Yhtä äkkiä tiemme erosivat. Muistot elävät... Olen yrittänyt…

Kysytty

Tapasin naisen, ihanan, junassa vuonna 1989.
Kirjoiteltiin, meillä oli suunnitelmia tulevasta.
Yhtä äkkiä tiemme erosivat.
Muistot elävät...
Olen yrittänyt etsiä häntä, mutta tuloksetta.
Mistä saisin tietää, missä hän on?
Hän ei ole enää samanniminen, kuin 1989.
Saanko tietää mistään, jos hän on menehtynyt?

Vastaus

Vastattu

Digi- ja väestötietoviraston Osoitepalvelusta voi hakea lähes kaikkien Suomessa vakinaisesti asuvien henkilöiden ajantasaiset osoitteet. Osoitetiedon haku tapahtuu henkilön etu- ja sukunimen perusteella. Nimet voivat olla entisiä tai nykyisiä.

https://dvv.fi/osoitepalvelu