Tänä vuonna huhtikuussa tulee kuluneeksi vuosisata Titanicin uppoamisesta. Olen katsonut Titanic-elokuvan vuodelta 1997. Elokuvasta kysyisin: kuka näyttelijä…

Kysytty

Tänä vuonna huhtikuussa tulee kuluneeksi vuosisata Titanicin uppoamisesta. Olen katsonut Titanic-elokuvan vuodelta 1997. Elokuvasta kysyisin: kuka näyttelijä esitti elokuvassa sitä viulistia, joka laivan ollessa jo uppoamassa, aloitti laivan kannella viululla kappaleen "Nearer, My God, to Thee" ("Sua kohti, Herrani")?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Titanicin orkesterinjohtaja Wallace Henry Hartleyta näyttelee ammattiviulisti Jonathan Evans Jones.

Englanninkielinen artikkeli Evansista: http://www.musicteachers.co.uk/journal/2000-10_evansjones_1.html
Tietoa elokuvan ja todellisuuden vastaavuuksista ja eroista englanniksi: http://www.chasingthefrog.com/reelfaces/titanic.php
Tietoa elokuvasta suomenkielisessä Wikipediassa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Titanic_(vuoden_1997_elokuva)

1 ääntä

Kommentit

No En etsimääni ,MIKÄ LAULU? Jack laulaa ,Jostakin ILMALAIVASTA JA JOSPHINESTA , EN MUISTA MUUTA KUN SEURAAVAT SANAT"( Ainakin sinne päin) " Tule Josphinen ilmalaivaan" samaa Laulua ROSE Laulaa jäähyväiseksi JACKILLE, TITANIC- Elokuvan kohtauksessa , jossa ROSE makaa jonkun Titanicin hymyn romulla kun Huomaa Tämän Kuolleenkin😥.
Eli MIKÄ LAULU?

TÄTÄ EI ELOKUVIS KUULTU ( TITANIC- Erilaisissa versioissa), kun

OI KAANAINMAA LAULUA,

Sillä Edesmenneen Äitini Naapuri oli Titanicis , Rantsilasta, ja Joku oli kertonut, että TITANICIN HAASKIRIKON AIKANA OIS KUULTU JUURI TUO KAPPALE.

" OI Kaananmaa, Kallis Maa Jeesuksen" niin juuri tuo ON TAPAHTUNUT, ETTÄ ORKESTERI ON SOITTANUT LOPPUUN ASTI.

En tiedä pelastuko TAAVA Lapsineen.