Tämä on kyllä nyt vaikea kysymys mutta kokeillaan löytyisikö näillä tiedoilla vastausta..eli etsin kirjan ja kirjailijan nimeä muistan vain että kirjojen…

Kysytty

Hei! tämä on kyllä nyt
vaikea kysymys mutta kokeillaan löytyisikö näillä tiedoilla vastausta..eli etsin kirjan ja kirjailijan nimeä muistan vain että kirjojen tapahtumat sijoittuvat tampereen pispalaan ja kyseessä suomalainen naiskirjailija..kirjoja oli useampia eli se on samalla kasvutarina nuoresta naisesta joka elää ja asuu tampereen pispalassa..luin kirjat joskus 1996.2001 välillä asuessani tamperella ja nyt haluaisin palata niihin uudelleen mutta nimet hukassa!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäisenä ehdokkaana mieleen tulee Riitta Vartin vuosina 1990-93 julkaistu neljän romaanin sarja, vaikka se sijoittuukin Pispalaan vain osittain: Sun lapsuutes (1990), Pispalan enkeli (1991), Nuoruuden yliopistot (1992), Naaraan aika (1993).