Tämä ei ole niinkään kysymys, vaan ehdotus.

Kysytty

Tämä ei ole niinkään kysymys, vaan ehdotus. Mutta muotoillaan se nyt kysymyksen muotoon:

Miksipä ette luopuisi Ison Omenan lukusalin lattioilla luikertelevista jatkojohdoista ja asentaisia sen sijaan katosta roikkuvia sähköpisteitä työpöytien päälle?

Luulen, että opiskelijoiden ja arkkitehtien lisäksi myös siivoojat kiittäisivät.

Vastaus

Vastattu

Varmasti kiittäisivät.

Välitän ehdotuksenne Cityconille, joka vuokraa Ison omenan kauppakeskusta.

Tilojen suunnittelu sujuu hyvin yhteistyössä heidän kanssaan. isoomena@citycon.com