Tällainen vanha kansakoulu laulu joskus 60.luvulta caffee ällös juo kahvia.ompi lapsille se myrkkyä heikontaa ja posket kalventaa,ällös oo mummo mi kahvista…

Kysytty

hei tällainen vanha kansakoulu laulu joskus 60.luvulta
caffee ällös juo kahvia.ompi lapsille se myrkkyä heikontaa ja posket kalventaa,ällös oo mummo mi kahvista luovu ei. mikä laulun nimi ja onkos muita säkeistöjä. omat lapseni ja lapseni ihmettelevät kun laulan tuota ja kukaan ei ole oikein sitä kuullut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on suomalainen kansanlaulu nimeltä K-A-H-V-I-A.
Sanat ja sävel on mm. teoksessa On meillä nasta täti: leikkikenttien vanhoja laululeikkejä.