Tällainen löytyi kysymyksistä ja vastauksista. Mistä lähtien hakemattomista kirjoista on joutunut maksamaan? "Kysytty 20.03.2019 Haluaisin kysyä kirjojen…

Kysytty

Tällainen löytyi kysymyksistä ja vastauksista. Mistä lähtien hakemattomista kirjoista on joutunut maksamaan?

"Kysytty
Haluaisin kysyä kirjojen varauksesta, että saako kirjan noutaa samana päivänä kun on tehnyt varauksen? Tein yhden varauksen ja sain tekstiviestin, että kirja olisi noudettavissa viimeistään viikon kuluttua?

VastausVastattu 20.03.2019
Varaus on noudettavissa valitsemastasi kirjastosta, kun olet saanut siitä noutoilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla. Viestissä on varausnumero, jonka avulla löydät varauksesi kirjaston varaushyllystä. Jos et nouda tekemääsi varausta viestissä merkittyyn päivämäärään mennessä, siitä peritään noutamattoman varauksen maksu. Mikäli varauksen teossa on epäselvyyksiä, voit aina tulla kysymään apua ja ohjeita kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa on alettu periä maksu noutamattomista varauksista tänä kesänä 2021, https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Monikielinen_kirjasto…