Tällä palstalla kysyttiin kirjastojen palautusluukuista. Vastaus oli, että "Kirjastot ja palvelut" kohdan alta löytyy "Palautusluukku". Tältä näyttää minulla…

Kysytty

Tällä palstalla kysyttiin kirjastojen palautusluukuista. Vastaus oli, että "Kirjastot ja palvelut" kohdan alta löytyy
"Palautusluukku". Tältä näyttää minulla näkyvä kohta, siinä ei lue palautusluukkua...

Vastaus

Vastattu

Tuo valikko aukeaa HelMetin mobiiliversiossa, jos näppäiset Kirjastot ja palvelut -palkin oikealla puolella olevaa plus-merkkiä. Näppäise sen sijaan Kirjastot ja palvelut -palkin päältä, niin tuo vastauksessa mainittu pudotusvalikko (Näytä kirjastot, joissa on...) aukeaa ja taas näppäisemällä Valitse palvelu -kohtaa voit etsiä tarvitsemasi palvelun vierittämällä listaa alaspäin.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut