Tai-chi:n (eli "kiinalainen aamuvoimistelu") 24-askeleen harjoituksesta on esitetty suomen TV:ssä (TV2?) opetusohjelma, josta on tehty myös video. Ohjelma oli…

Kysytty

Tai-chi:n (eli "kiinalainen aamuvoimistelu") 24-askeleen harjoituksesta
on esitetty suomen TV:ssä (TV2?) opetusohjelma, josta on tehty myös
video. Ohjelma oli suomalaista tekoa (Tampere?). Mistä olisi ks. video
lainattavissa ja/tai mitkä ovat sen kustannus yms. tiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

TV 1 on esittänyt vuonna 1996 opetusohjelmasarjan taijista. Siitä on olemassa myös kaksiosainen video, joka on lainattavissa kirjastoista, mm. Tampereelta. Se on nimeltään Taiji: ohjelmasarja perusliikkeistä. YLE-opetuspalvelut -julkaisun mukaan videokasetit voi myös ostaa kirjakaupoista tai Yle opetuspalvelusta. Hinta on julkaisun mukaan 280 mk.