Tahtoisin tietää, miten voisin löytää sukulaiset isäni ja äitini puolelta. He ovat molemmat kuolleet, äïtini 1968 ja isäni kuolinvuotta en muista.

Kysytty

Tahtoisin tietää, miten voisin löytää sukulaiset isäni ja äitini puolelta. He ovat molemmat kuolleet, äïtini 1968 ja isäni kuolinvuotta en muista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ei voi jäljittää yksittäisiä henkilöitä. Sen sijaan voitte kääntyä Turun maakunta-arkiston puoleen.
Osoite: Aninkaistenkatu 1. E-mail: turku@narc.fi
Väestörekisteritietoja voi myös kysellä Turun seurakuntien väestörekisteristä, os. Eerikinkatu 1 ja Turun maistraatista, os. Aurakatu 8, puh. 511/0112.