Tahtoisin saada aineistoa filosofisesta suuntauksesta looginen positivismi, myös tunnettu nimellä looginen empirismi.

Kysytty

Tahtoisin saada aineistoa filosofisesta suuntauksesta looginen positivismi, myös tunnettu nimellä looginen empirismi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy mm. seuraavia teoksia:
Wright, Georg Henrik von: Logiikka ja humanismi, 1998
Ajattelu, kieli, merkitys--analyyttisen filosofian avainkirjoituksia, 1997
Kaila, Eino: Valitut teokset 2--1936-58, 1992
Cohen, L. Jonathan: The dialogue of reason--an analysis of analytical philosophy, 1989

Kirjojen saatavuuden kaupunginkirjastoista voit tarkistaa Plussa-tietokannasta
www.libplussa.fi. Jos haluat aiheesta enemmän tietoa, niin voit tehdä samassa Plussa-tietokannassa aihehakuja em. suuntauksen edustajien nimillä.