Tahtoisin lukea artikkelin jossa haastateltiin veljeäni Wasa King laivalla joka sittemmin nimettiin Estoniaksi jonka historian kaikki tietävät. Lehti oli…

Kysytty

Tahtoisin lukea artikkelin jossa haastateltiin veljeäni Wasa King laivalla joka sittemmin nimettiin Estoniaksi jonka historian kaikki tietävät.

Lehti oli Kansan tahto, ja vuosi oli oletettavasti 1993 tai 1994 kesällä.

Mistä rupean etsimään kyseistä lehteä ?

Vastaus

Vastattu

Ainakin Helsingistä Työväenliikkeen kirjaston varastosta löytyvät Finna-haun mukaan Kansan Tahto -lehden kaikki numerot:
https://finna.fi/Record/helka.9917376773506253?sid=2945328000

Myös Kansalliskirjastossa Helsingin yliopistolla ne ovat mikrofilmattuina.