Tähtipolku-ryijy Mistä saisin mallin tähän? tai edes tietoa tästä? haluaisin tehdä itse tuon ryijyn ja mietin, mistä voisin tilata materiaalit siihen.

Kysytty

Tähtipolku-ryijy Mistä saisin mallin tähän? tai edes tietoa tästä? haluaisin tehdä itse tuon ryijyn ja mietin, mistä voisin tilata materiaalit siihen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tähtipolku-ryijyä saa valmiina tarvikepakettina ohjeineen käsityöliikkeistä.
Oulussa paketia myy mm. Käsityöliike Somikki, Kirkkokatu 29
puh. 08-3113330.
Liikkeestä kerrottiin, että paketin oston yhteydessä saa myös ohjausta ryijyn tekemisessä
olipa tekotapa ompelemalla tai kakngaspuissa.