Taas on yksi runo kadoksissa. Asiakkaan kuvailun mukaan se on ehkä 1950-luvulta ja siinä etsitään parannuskeinoa reumatismiin. Potilas istuu muurahaispesään -…

Kysytty

Hei,
taas on yksi runo kadoksissa. Asiakkaan kuvailun mukaan se on ehkä 1950-luvulta ja siinä etsitään parannuskeinoa reumatismiin. Potilas istuu muurahaispesään - ehkä saa avun vaivaansakin. Runon lopussa kuitenkin todetaan, että tuli huoli, kun kaikki muurahaiset kuoli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Runo on Väinö Aholan, ja se löytyy Katja Pentikäisen toimittamasta teoksesta Muurahaiskylpyjä ja kultahoitoa: kertomuksia reumasta, (Helsinki, Suomalaisen kirjallisuuden seura, 1992) sivulta 66.

3 ääntä

Kommentit

En löytänyt Reumatismi runoa! Toivottavasti voitte auttaa lähettämällä runon sanat.