Täällä Pohjantähden alla vanha versio nuotit puuttuvat minulta, sanat kyllä löytyvät. onko nuotteja saatavissa?

Kysytty

Täällä Pohjantähden alla vanha versio nuotit puuttuvat minulta, sanat kyllä löytyvät. onko nuotteja saatavissa?

Vastaus

Vastattu

Tämän suomalaisen kansansävelmän nuotit löytyvät esim. Suuren toivelaulukirjan kolmannesta osasta. Toki ne ovat monessa muussakin teoksessa, nuottien saatavuuden Kouvola kaupunginkirjastosta voi tarkistaa osoitteesta: https://kyyti.finna.fi/
Nimekelaatikkoon kirjoitetaan täällä pohjantähden alla on, lisärajauksista ruksataan aineistolajiksi nuotti.