Sweet Valley High kirjojahan on ilmestynyt 56 suomenkielisenä. Onko niitä tulossa lisää vai ei ja voiko Sweet Valleytä ostaa jonkinlaisina video tai dvd…

Kysytty

Sweet Valley High kirjojahan on ilmestynyt 56 suomenkielisenä. Onko niitä tulossa lisää vai ei ja voiko Sweet Valleytä ostaa jonkinlaisina video tai dvd pakkauksina, kun sehän on myös tv-sarja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä ei ole tietoa siitä onko Sweet Valley High -kirjoja tulossa lisää suomeksi. Sitä voisi kysellä kirjakaupoista. Myöskään video- tai dvd-pakkauksina tuota sarjaa ei ainakaan meillä kirjastossa ole. Nyt tosiaan julkaistaan dvd:nä TV-sarjoja, joten saattaa hyvin olla, että myös Sweet Valley High joskus ilmestyy dvd:nä.