Suzuki DT5 0501-219366 vuosimalli? Mitä polttoainetta suositellaan?

Kysytty

Suzuki DT5 0501-219366 vuosimalli? Mitä polttoainetta suositellaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soittelin Suzuki-perämoottori liikkeisiin ja sain McSea oy:n huollosta vastauksen kysymyksiisi. (www.mcsea.fi Puhelin: 050-3000398)

Tuosta numerosarjasta tuntuisi puuttuvan osa...
Jos alku on 00501- niin se viittaa vuoden 1992 tai vuoden 2002 malliin. Ihan tarkkaa vastinetta emme löytäneet.

Kone on kaksitahtinen, joten 98 on ainoa polttoainevaihtoehto.

Vastaus on hieman hutera. Sinun kannattaa otta yhteyttä johonkin Suzuki liikkeeseen.

0 ääntä

Kommentit

Mikä vuosimalli Suzuki DT 9.9C N:o 00994 908998

Perämoottoreiden vuosimallin selvittämiseen tarvitaan erityiset tietokannat, joissa on nuo tyyppinumerot ja muut tiedot. Sellaisia löytyy parhaiten Suzuki-moottoreiden huoltoon erikoistuneilta firmoilta.