Suomen rautateiden vanhoja aikataulukirjoja? Missä voisi tutustua?

Kysytty

Suomen rautateiden vanhoja aikataulukirjoja? Missä voisi tutustua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ota yhteyttä Suomen Rautatiemuseoon. Museo tosin sijaitsee Hyvinkäällä. Suomen Rautatiemuseo, Hyvinkäänkatu 9, 05800 Hyvinkää
Puhelin: 0307 25241, Fax: 0307 25240, e-mail info@rautatie.org