Sukunimestä Hellström on erilaisia suomennos ehdotuksia.Miten sukunimi pitäisi suomentaa.

Kysytty

Sukunimestä Hellström on erilaisia suomennos ehdotuksia.Miten sukunimi pitäisi suomentaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen sukututkimusseuran nettisivulta löytyy tietokanta Suomalaisia nimenmuutoksia http://web.genealogia.fi/asp/nimivastaus.asp?lang=fi, josta näkyy kuinka monella eri tavalla nimi Hellström on muutettu noin vuosina 1906 - 1935.

Sananmukaisin muutos lienee Paasivirta.

Vastaavasti nimi Hellsten on ”suomennettu” nimenä Paasikivi