Sukunimeni on muuttunut. Miten saan uuden kirjastokortin ja voin vaihtaa nimitiedot omiin tietoihini? Minulla on Turun kaupunginkirjaston kirjastokortti (Vaski…

Kysytty

Sukunimeni on muuttunut. Miten saan uuden kirjastokortin ja voin vaihtaa nimitiedot omiin tietoihini? Minulla on Turun kaupunginkirjaston kirjastokortti (Vaski-kirjastot).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimenmuutoksen voi tehdä ainoastaan paikan päällä kirjaston asiakaspalvelussa. Tarvitset mukaasi kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, ja myös kirjastokortti on hyvä olla mukana. Voit tehdä nimenmuutoksen missä tahansa Vaski-kirjastossa. Vaski-kirjastojen ajankohtaisen listauksen näet esimerkiksi täältä: https://vaski.finna.fi/OrganisationInfo/#85141