Sukulaisiani oli mukana muuttamassa Brasiliaan "onnelaan" 50-luvun alussa. Tästä yhteisöstä on kirjoitettu kirja. Kirjoittajana mahdollisesti Pirjo Tuominen?…

Kysytty

Sukulaisiani oli mukana muuttamassa Brasiliaan "onnelaan" 50-luvun alussa. Tästä yhteisöstä on kirjoitettu kirja. Kirjoittajana mahdollisesti Pirjo Tuominen? Löytyisikö opusta näillä tiedoilla, ja olisiko se vielä saatavilla lainaksi jossain kirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Pirjo Tuomisen kirjoittama dokumenttiromaani Jälkeemme kukkiva maa vuodelta 1986. Pääkaupunkiseudulla kirja on saatavilla useassa kirjastossa. Voit katsoa saatavuustietoja Plussa-aineistohausta osoitteessa http://www.libplussa.fi/