Sukulaisen haavoittui Nikitiuska tai vastaava. Missä kyseinen paikka sijaitsee. Palveli 7 divisioona,2/KTR2

Kysytty

Sukulaisen haavoittui Nikitiuska tai vastaava. Missä kyseinen paikka sijaitsee. Palveli 7 divisioona,2/KTR2

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty paikka lienee Nikitinskajan kylä itäisellä Syvärin rintamalla, lähellä Äänisen eteläkärkeä. 7.D:n lohko ulottui Suuren Kuzrajärven länsipuolelta Äänisen rantaan.

Lähteet:

http://www.sotahistoriallisetkohteet.fi/app/sights/view/-/id/680

Jatkosodan historia. 4