Stephen Kingin romaanissa Kauhun vuodenajat on jommassa kummassa osassa novelli Ruumis. Mutta kummassa? Käsittääkseni niitä on kaksi osaa.

Kysytty

Stephen Kingin romaanissa Kauhun vuodenajat on jommassa kummassa osassa novelli Ruumis. Mutta kummassa?
Käsittääkseni niitä on kaksi osaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stephen Kingin novelli Ruumis löytyy teoksesta Kauhun vuodenajat 2.