Sosiaalisten ongelmien vaikutus ympäristön suojeluun.

Kysytty

Sosiaalisten ongelmien vaikutus ympäristön suojeluun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haettaessa asiasanoilla sosiaaliset ongelmat, ympäristönsuojelu, löytyivät seuraavat teokset aiheeseesi:
Gaia - elävä maapallo: tunne vastuusi huomisen maailmasta, 1990 ; Kansainvälinen vastuumme: Suomen malli, Rooman klubin Suomen komitea, 1995; Maailman tilan kootut selitykset/ Olli Tammilehto, Helsinki, 1998; Kolmas vallankumous : kohti kestävämpää maailmaa / Paul Harrison, Helsinki, 1997; Kestävyyden mitta: Suomen kestävän kehityksen indikaattorit 2000 / Ulla Rosenström ja Marika Palosaari, Helsinki 2000. Seuraavat artikkelit liittyvät myös aiheeseesi:Renko, Tellervo : Kestävä kehitys elämäntavaksi, Natura. - Helsinki, 35,1998, 2, s. 9-11 ja Tennberg, Monica: Suojella vaiko ottaa hyödyt? Kide. - Lapin yliopiston tiedotuslehti, Rovaniemi, 1996, 7, s. 23. Teosten saatavuuden voit tarkistaa LINDAsta (yliopistokirjastojen yhteistietokannasta) ja ARTOsta (kotimaisesta artikkeliviitetietokannasta). Myös pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmissa on osa mainituista kirjoista.