Sisältääkö Inkan levy Tomua tuulessa kappaleen Mä en rakasta sua enää, ja myös kyseisen kappaleen akustisen version?

Kysytty

Sisältääkö Inkan levy Tomua tuulessa kappaleen Mä en rakasta sua enää, ja myös kyseisen kappaleen akustisen version?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levystä on olemassa useampi painos. 1996 julkaistussa painoksessa [Tuotetunnus: Columbia (Sony) 4865802] ei ole mukana kyseistä kappaletta, mutta 1997 painoksesta [Tuotetunnus: Columbia (Sony) 4865809] kappale ja sen akustinen versio löytyvät. Koska HelMet-kirjastoissa on olemassa ainoastaan 1996 versio, kappaletta ei ole luetteloitu HelMetiin. Linkki teoksen tietoihin: http://www.helmet.fi/search~S9*fin/t?SEARCH=tomua+tuulessa&searchscope=…

Lähteet: Viola - Suomen kansallisdiskografia, Fono.fi - äänitetietokanta (www.fono.fi)