Sisällön alku E-kirjat Lataamasi e-kirjat ovat luettavissa lukuohjelman kautta. Mitä tuo em. tarkoittaa? Voinko ladata äänikirjoja I Padilleni? Onko ladattava…

Kysytty

Sisällön alku
E-kirjat

Lataamasi e-kirjat ovat luettavissa lukuohjelman kautta.
Mitä tuo em. tarkoittaa?

Voinko ladata äänikirjoja I Padilleni? Onko ladattava jokin lukuohjelma. Mistä, miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kuopion kaupunginkirjaston kotisivulla on seikkaperäiset ohjeet e-kirjojen lainaamisesta:
http://kirjasto.kuopio.fi/E-kirjat

Löydät ohjeet myös näin:
Klikkaa kotisivun http://kirjasto.kuopio.fi/start -> oikealta puolelta kohtaa hakemisto A-Ö, ja sieltä sitten kohtaa E-kirjat.

Huomioithan, että sinulla on oltava luotuna Käyttäjätili, jotta voit lainata e-kirjoja omalle laitteellesi. Käyttäjätiliä varten tarviset pin-koodin jonka saat vain henkilökohtaisesti käymällä kirjastossa; mukanasi on oltava kirjatokortti ja kuvallinen henkilökortti.

Äänikirjoja ei ole sähköisinä e-kirjoina, vain lainattavina cd-äänikirjoina.