Siis keravan kirjaston ihmeellinen e-kirjojen pakko laina-aika. viisi e-kirjaa jotka on pidettävä lainattuna kuukauden eikä voi palauttaa sitä ennen. parempi…

Kysytty

siis keravan kirjaston ihmeellinen e-kirjojen pakko laina-aika. viisi e-kirjaa jotka on pidettävä lainattuna kuukauden eikä voi palauttaa sitä ennen. parempi olisi esim 3 kirjaa kerrala max jotka voisi palauttaa luettuaan.ilman mitään 5 kirjaa kuukaudessa rajoitusta.

Vastaus

Vastattu

Kirjastoilla ei ole omaa e-kirjalaina-alustaa, vaan me käytämme kaupallisten toimijoiden palveluja. Niissä kuitenkin on kaikissa mahdollista palauttaa e-laina ennen automaattista palautumista. Ellibs -palvelussa on Oma kirjahylly-ominaisuus, josta löydät lainassa olevat e-kirjat, tai äänikirjat. Täältä löydät myös lainan palautus -toiminnon.

https://www.kerava.fi/palvelut/kirjastokulttuuri-ja-museot/kirjasto/kir…