Seuraava asia rupesi juuri nyt askarruttamaan, eli onko "Ajattele, Filosofoi" Juha räikkä & Helena Siipi (toim) kirja 2006 (Tammi) tietosisällöllisesti sama…

Kysytty

Seuraava asia rupesi juuri nyt askarruttamaan, eli onko "Ajattele, Filosofoi" Juha räikkä & Helena Siipi (toim) kirja 2006 (Tammi) tietosisällöllisesti sama kuin Ajattele, Filosofoi 2016 (Sanoma pro). Sivumäärän ja kansikuvan perusteella vaikuttaisi olevan sama, mutta koska kysymyksessä pääsykoekirja niin jäin aprikoimaan, että onko tuossa uudemmassa painoksessa oikeasti jotain pävitettyä tietoa vai onko kysymyksessä vain kustantajan vaihdos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan kirjoilla ei ole muuta eroa kuin kustantaja. Tietoa esim. päivityksistä tai muutoksista ei näy. Kaikki kirjamme ovat kuitenkin lainassa, joten varmuuden vuoksi kannattaisi asia varmistaa yliopistolta.