Otsikko
Semmoinen kysymys onko silmän sisällä tuntoaistia? Jos niin millainen se on?

Kysytty

Hei,

Semmoinen kysymys onko silmän sisällä tuntoaistia? Jos niin millainen se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin joihinkin sairauksiin, esim. näköhermotulehdukseen, voi liittyä kipua silmän takana, mikä viittaisi tuntoaistiin. Kannattanee kuitenkin kysyä tarkemmin kirjastolaisia paremmalta asiantuntijalta, eli lääkäriltä.