Seinäjoen kirjastossa ei ole Harry Potter-kirjasarjaa ruotsiksi. Voinko lainata esim. ko. kirjoja Vaasan kirjastosta (käydessäni Vaasassa) ja palauttaa ne…

Kysytty

Seinäjoen kirjastossa ei ole Harry Potter-kirjasarjaa ruotsiksi. Voinko lainata esim. ko. kirjoja Vaasan kirjastosta (käydessäni Vaasassa) ja palauttaa ne Seinäjoen kirjastoon. En asioi Vaasassa säännöllisesti, joten en pysty palauttamaan sinne määräajassa. Maksaako palautus eri kirjastoon jotain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Vaasan kirjastosta lainattuja kirjoja ei voi palauttaa Seinäjoelle.

Seinäjoen pääkirjastosta löytyy sarjan ensimmäinen osa Harry Potter och de vises sten. Voit pyytää sarjan muita osia kaukolainaksi Seinäjoen kirjastoon, tällöin voit myös palauttaa kirjat Seinäjoelle.

Täältä löydät lisätietoa kaukolainauksesta:
https://kirjasto.seinajoki.fi/asiointi/kaukolainat/

Kotimaan kaukolaina maksaa 5 euroa.

1 ääntä

Kommentit

Eeposkirjastoista sarja löytyy ruotsiksi. Seutulainan kuljetusmaksu on 2 euroa.

Eiköhän Kaskisten kirjasto ole ainakin yhtä ruotsipitoinen kuin Vaasa. Ja Kaskinen kuuluu samaan varausjärjestelmään kuin Seinäjoki. Ei tarvitse tilata kaukolainana!