Satutteko tuntemaan satua, jossa lammaslaumaan on syntynyt musta lammas? Lauman muut lampaat ovat valkoisia. Musta lammas on kovin onneton. Minulla on…

Kysytty

Satutteko tuntemaan satua, jossa lammaslaumaan on syntynyt musta lammas? Lauman muut lampaat ovat valkoisia. Musta lammas on kovin onneton. Minulla on lapsuudestani hämärä muistikuva tällaisesta, mutten ole löytänyt sitä mistään.