Sattumalta löysin ja unohdin tallentaa suosikkeihin koululaisille tarkoitetun osoitteen, jossa aukesi ikäänkuin kirja, jonka sivuilla oli esim. Suomen kartta…

Kysytty

Sattumalta löysin ja unohdin tallentaa suosikkeihin koululaisille tarkoitetun osoitteen, jossa aukesi ikäänkuin kirja, jonka sivuilla oli esim. Suomen kartta ja siihen piti pisteisiin laittaa kaupungit. Siinä oli myös maanosat ja olikohan niiden maat vai maiden pääkaupungit, jotka piti laittaa kohdalleen ja samalla tuli esiin muutakin tietoa a.o. maasta. Etsin sivuhistoriasta ja Googlella, mutta en onnistu löytämään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Maantieteilijän käsikirja http://www.koulukanava.fi/maantiet/handbook/index.htm

Maantieteilijän Käsikirjassa on fyysisen maantieteen ja kulttuurimaantieteen peruskoulutasoista oppimateriaalia. Käsikirja on jaettu osioihin luonto ja ihminen. Luonto: Avaruus, Maan rakenne, Ilma ja vesi, Maa muutoksessa, Ekosysteemit. Ihminen: Väestö ja asutus, Luonnonvarat, Kulttuuri, Alueiden maa Ilmasto (WSOY Koulukanava)