Otsikko
Sateen jälkeen madot tulevat asfaltille etteivät hukkuisi koliohinsa ja niitä on niin paljon että on mahdoton olla astumatta päälle. Luulisi että linnut…

Kysytty

Sateen jälkeen madot tulevat asfaltille etteivät hukkuisi koliohinsa ja niitä on niin paljon että on mahdoton olla astumatta päälle. Luulisi että linnut käyttäisivät tilanne joukolla hyväksi, miksi tälläinen "seisova pöytä" niille ei kuitenkaan kelpaa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itse en löytänyt ko. asiasta tarkempaa tietoa, joten ohjaan sinut luontoasiantuntijoiden internet-sivuille. Mm. YLEn Radio-Suomen 'Luontoillassa' asiantuntijat vastaavat kuuntelijoita kiinnostaviin luontoaiheisiin kysymyksiin.

Luontoillan internet-sivu: http://194.252.88.3/ijulkaisu.nsf/sivut/luontoilta

Kysymyksen voi esittää Luontoillan internetsivujen kohdassa 'Yhteystiedot' tai voit laittaa sähköpostia osoitteeseen: luonto.ilta@yle.fi