Sanat/äänite? "Hurja oli pappani aikoinaan, hurjempi vielä tuli pojastaan. Pappa otti kolmen tytön lemmen vaan, minä otin enemmän kuin muistankaan"

Kysytty

Sanat/äänite? "Hurja oli pappani aikoinaan, hurjempi vielä tuli pojastaan. Pappa otti kolmen tytön lemmen vaan, minä otin enemmän kuin muistankaan"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on Matti Jurvan säveltämä ja Tatu Pekkarisen sanoittama laulu Hulivilipoika. Äänite löytyy ainakin Tauno Palon levyiltä Laulava sydän ja Unohtumattomat. Nuottina en valitettavsti onnistunut sitä löytämään, joten sanat asiakkaan täytynee kopioida levyltä, ellette Te siellä sitten näiden tietojen avulla löytäisi nuottiakin.