Sammonlahti! (Lappeenranta) Tiedustelen, että onko teille tilattuna (tai pääkirjastossa) kasvatus- ja opetusalan lehtiä? Tarkoitan lähinnä peruskoulu opetusta…

Kysytty

Hei Sammonlahti! (Lappeenranta)
Tiedustelen, että onko teille tilattuna (tai pääkirjastossa) kasvatus- ja opetusalan lehtiä? Tarkoitan lähinnä peruskoulu opetusta. Minkä nimisiä lehtiä on tilattuna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjastoon tulee seuraavat lehdet, jotka voisivat sinua kiinnostaa:
Kasvatus (säilytetään jatkuvasti, on vuodesta 1970 alkaen)
Koululainen (on vuodesta 2009 alkaen)
Lapsen maailma (on vuodesta 1989 alkaen)
Nuorisotutkimus (säilytetään kymmenen vuotta)
Nuoristotyö (säilytetään kymmenen vuotta)
Opettaja (säilytetään jatkuvasti, on vuodesta 1974 alkaen)

Sammonlahteen tulee:
Koululainen (on vuodesta 2009 alkaen)

Voit tutkia tarkemmin kirjaston lehtilistaa kotisivullamme http://www.lappeenranta.fi/Suomeksi/Palvelut/Kirjasto/Palvelut_A-O/Leht…

Lehtien uusinta numeroa ei saa kotilainaan, muuten lehdet ovat lainattavissa. Laina-aika on kaksi viikkoa.