Sama henkilö on kirjoittanut nimillä Victoria Holt ja Philippa Carr. Onko kirjailija julkaissut teoksia vielä jollakin kolmannella nimellä?

Kysytty

Sama henkilö on kirjoittanut nimillä Victoria Holt ja Philippa Carr. Onko kirjailija julkaissut teoksia vielä jollakin kolmannella nimellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eleanor Hibbert -niminen kirjailija on käyttänyt nimimerkkinään Victoria Holtin ja Philippa Carrin lisäksi Jean Plaidya. Jean Plaidyn nimellä kirjoitettuja teoksia ei ole kuitenkaan suomennettu.