Otsikko
Jääkärin morsiamen laulujen sanat?

Kysytty

Sam Sihvo laulunäytelmä Jääkärin morsian : laulujen sanat - onko koottuna, vai pitääkö kysellä käsikirjoitusta näytelmään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näytelmä on ilmestynyt painettuna Otavan kustantamana 1921. Siitä löytyvät kaikkien laulujen sanat, jos siis pelkät sanat riittävät etkä tarvitse niihin nuotteja.

Näytelmää on yksi kappale käsikirjastossa Helmet-kirjavarastossa Pasilan kirjastossa. Sitä ei lainata kotiin, mutta näytelmää voi käydä lukemassa ja skannaamassa tai kopioimassa Pasilan kirjastossa. Teoksen tarkemmat tiedot löytyvät osoitteesta http://luettelo.helmet.fi/record=b1512109~S9*fin.

1 ääntä

Kommentit

Mistä voi ostaa tai tilata sanat ja nuotit laulunäytelmään Jääkärin morsian.