Saisinko tietoa Roberts Garethista. Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta sitä löytyy vain englanninkielellä. Kiitos jo etukäteen!

Kysytty

Hei!

Saisinko tietoa Roberts Garethista. Olen yrittänyt etsiä tietoa, mutta sitä löytyy vain englanninkielellä. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Televisiosarja Doctor Who:n käsikirjoittaja Gareth Robertsista ei tosiaan näytä löytyvän tietoa suomeksi. Pari pitempää kirjallisuusarvostelua löytyy suomalaisista lehdistä, ne käsittelevät hänen kirjoittamaansa teosta Luolamies Lontoossa. Niissäkään ei kuitenkaan viitata itse tekijään. Artikkelit löytyvät lehdistä
Tähtivaeltaja, nro. 4 vuodelta 2006
Portti, nro. 1 vuodelta 2007.
Robertsista koottua tietoa parhaiten löytyy Doctor Who –sarjan fanisivustolta, joka tosin on wiki-sivusto ja englanninkielinen. Sivusto löytyy osoitteesta http://tardis.wikia.com/wiki/Gareth_Roberts#