Saisinko tietoa Anna-Leena Härkösestä, hänen nuoruudestaan ja myöhemmästäkin aikakaudesta tarkemmin kuin yleensä netissä?

Kysytty

Saisinko tietoa Anna-Leena Härkösestä, hänen nuoruudestaan ja myöhemmästäkin aikakaudesta tarkemmin kuin yleensä netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Leena Härkösestä löytyy tietoa monista eri kirjoista, joten suosittelenkin käyntiä kirjastossa. Voit kysyä esim. seuraavia kirjoja:

Herajärvi, Sinikka: Kotimaisia kirjailijoita kolmelta vuosisadalta (Otava, 2003)
Kotimaisia nykykertojia 1-2 (BTJ kirjastopalvelu, 2003)
Tarkka, Pekka: Suomalaisia nykykirjailijoita (Tammi, 2000)