Otsikko
Saisinko MAOL:in taulukosta alkuaineiden jaksollisen järjestelmän?

Kysytty

Saisinko MAOL:in taulukosta alkuaineiden jaksollisen järjestelmän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

MAOL-taulukot -kirjaa on saatavissa kirjastoista, mikäli haluat taulukon nimenomaan kirjamuodossa. Tampereen kaupunginkirjaston tilanteen voit tarkastaa verkkokirjastosta osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi:8000/.

Alkuaineiden jaksollinen järjestelmä löytyy myös internetistä. Voit hakea esim. Googlella (www.google.fi) ja laittaa hakutermiksi "alkuaineiden jaksollinen järjestelmä". Tuloksena tulee useampiakin sivuja, joilta järjestelmä löytyy.