Otsikko
Saisinko kaunokirjallisia lukuvinkkejä, joissa yhtenä vahvana teemana äitiyden haasteet. Kiitos!

Kysytty

Saisinko kaunokirjallisia lukuvinkkejä, joissa yhtenä vahvana teemana äitiyden haasteet. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kirjasampo.fi palvelusta voit selata ja löytää kaunokirjallisuutta eri teemoilla. Voit hakea palvelusta romaaneja esim. hakusanalla äitiys. Haku antaa useita tuloksia, joita voit selata. Näet romaanien kansikuvat, tekijät ja useimmista romaaneista löytyy myös kuvaus tai takakansiteksti, jonka perusteella voit valita itsellesi sopivaa luettavaa.

Kyseisellä haulla Kirjasammosta löytyvät mm. seuraavat romaanit, jotka kuvaustensa perusteella  voisivat sopia hakemaasi aiheeseen. Romaanit on lueteltu julkaisuajankohdan mukaan uusimmasta vanhimpaan, romaanin nimen linkistä pääset tarkistamaan romaanin saatavuuden Helmet-verkkokirjastosta.

Anna Maria Mäki: Äänenkantama (2021)

Karoliina Sallinen-Pentikäinen: #vauvavuosi (2018)

Maria Rusko: Äidit (2016)

Elina Kilkku: Äideistä paskin (2014)

Anna Koivusalo: Siipirikkoäiti (2009)

Laura Lindstedt: Sakset: triptyykki (2007)

Riina Katajavuori: Lahjat: romaani (2004)

Katri Tapola: Näiden seinien sisällä me emme näy (2002)

Cia Kiiskinen: Äitiyspakkaus (2001)

Lisäksi pari äitiyteen liittyvää sarjakuvaa:

Juulia Jurvanen: Rakkauden pimennys (2018)

Mira Mallius: Mutzi (2018)

Sanna Ala-Ojala: Ättä ääriolosuhteissa ja muita tapauksia ruuhkavuosilta = Mama to the max : plausible incidents over the years of juggling (2013)