Otsikko
Saisiko Helsinkiin karaoke harjoittelustudiota kuten Tikkurilasda on. Tulisiko uuteen kirjastoon karaoke studiota?

Kysytty

Saisiko Helsinkiin karaoke harjoittelustudiota kuten Tikkurilassa on. Tulisiko uuteen kirjastoon karaoke studiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden keskustakirjasto Oodin palvelut ovat vasta suunnitteluasteella, mutta toiseen kerrokseen on tulossa monenlaiseen oppimiseen ja tekemiseen soveltuvia tiloja, mm. työpajoja, studioita ja keittiö. Palveluita pyritään toteuttamaan asiakaslähtöisesti, kaupunkilaisia kuunnellen, joten hyvin todennäköisesti jonkinlaista karaoke-toimintaakin Oodista tulee löytymään, jos sellaista toivotaan. Keskustakirjasto.fi -sivustolla esitellään Oodin rakentumista, ja sieltä bongasin myös lauseen maininnan kirjastokaraokesta. Siitä, miten mahdollinen karaoke tullaan toteuttamaan, en valitettavasti osaa vielä tässä vaiheessa sanoa mitään.