Otsikko
Saisiko teidän kautta millään seuraavien kevyen musikin nuotteja: Maaret (esittäjä), Sillan teen Juice , Syys Anneli Saaristo, Appelsiinipuita…

Kysytty

Hei!
Saisiko teidän kautta millään seuraavien kevyen musikin nuotteja:
Maaret (esittäjä), Sillan teen
Juice , Syys
Anneli Saaristo, Appelsiinipuita aavikkoon.
Anna Puu. Kolme pientä sanaa
Mikko Kuustonen 11.hetki
Juha Tapio. Uusi aamunkoi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Sillan teen" -kappaleen ovat säveltäneet Maarit ja Sami Hurmerinta ja sen on sanoittanut Mikko Kuustonen. Se sisältyy nuottiin Maarit: "Maarit Hurmerinta : sanoin & sävelin" (F-Kustannus, 2018). Nuotissa on laulun sanat, melodia ja sointumerkit.

Juice Leskisen säveltämä ja sanoittama "Syys" sisältyy nuottiin Leskinen, Juice: "Maamme lauluja", osaan 2 (Bluesway/Love Kustannus). Nuotissa on laulun sanat, melodia ja bassostemma.

"Appelsiinipuita aavikkoon" -kappaleen on säveltänyt Eero Tiikasalo ja sanoittanut Aarni Varjonen. Se sisältyy nuottiin Saaristo, Anneli: "Kypsän naisen blues" (Love Kustannus, 1995). Nuotissa on laulun sanat, kosketinsoitinsovitus ja sointumerkit.

"Kolme pientä sanaa" -kappaleen ovat säveltäneet Knipi (eli Zachris Stierncreutz) ja Jukka Immonen ja sanoittaneet Anna Puustjärvi ja Samae Koskinen. Se sisältyy nuotteihin "Naisten vuoro!" (F-Kustannus/Otava, 2018), "Suomipopin helmiä", osaan 10 (Tammi, 2013) ja "Pop tänään", osaan 2 (F-Kustannus, 2013). Kaikissa nuoteissa on laulun sanat, melodia ja sointumerkit.

Esa Kaartamon ja Mikko Kuustosen säveltämään ja Mikko Kuustosen sanoittamaan kappaleeseen "11. hetki" ei ole julkaistu nuottia.

Juha Tapion säveltämä ja sanoittama "Uusi aamunkoi" sisältyy nuotteihin Teräsniska, Suvi: "Suurimmat hitit sanoin ja sävelin" (F-Kustannus/Otava, 2018), "Pop tänään", osaan 5 (F-Kustannus, 2016) ja Tapio, Juha: "Laulukirja" (Kosmos, 2016). Kaikissa nuoteissa on laulusta sanat, melodia ja sointumerkit.