Saisiko puhelinnumeroita ja sposti osoitteita? -Lippulaiva -kivenlahti -tapiola -entresse -espoonkeskus - järvenpää - vihdin kirjasto

Kysytty

saisiko puhelinnumeroita ja sposti osoitteita?
-Lippulaiva
-kivenlahti
-tapiola
-entresse
-espoonkeskus
- järvenpää
- vihdin kirjasto

Vastaus

Vastattu

Espoon kirjastojen puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löytyvät Helmet-palvelusivustolta, www.helmet.fi kunkin kirjaston omalta sivulta. Kivenlahden kirjastoa ei enää ole, aluetta palvelee Lippulaivan kirjasto ja Entressen kirjasto sijaitsee Espoon keskuksessa.

Järvenpään kirjaston yhteystiedot

Vihdin kirjaston yhteystiedot

Kirjastojen yhteystietoja on koottu myös Kirjastot.fi-sivuston Kirjastohakemistoon.