Sain vihjeen, että Tammerkoski-lehdessä on kaksi K.V. Vuorion kirjoitusta, todennäköisesti vuosina 1941 ja 1941. Löytäisittekö tiedon näistä? Etukäteen kiittäen

Kysytty

Sain vihjeen, että Tammerkoski-lehdessä on kaksi K.V. Vuorion kirjoitusta, todennäköisesti vuosina 1941 ja 1941. Löytäisittekö tiedon näistä?
Etukäteen kiittäen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Totta, Tammerkoski-lehdestä löytyy kaksi K. V. Vuorion kirjoittamaa artikkelia: Vanhan Kyttälän naapurukset numerossa 1941:6 (s. 197-198) ja "Inttemeera" numerossa 1942:5-6 (s. 126-127).

Lähde:
Helén, Maarit, Tammerkoski-lehti : hakemisto : vuodet 1938-1997. Tampere-seura, 1998