Sain tiedon, että on olemssa kirja, jossa selvitetään veriryhmän yhteys ravintoon; ts. ruokamieltymyksiin veriryhmän mukaan. Onko tällaista teosta olemassa?…

Kysytty

Sain tiedon, että on olemssa kirja, jossa selvitetään veriryhmän yhteys ravintoon; ts. ruokamieltymyksiin veriryhmän mukaan. Onko tällaista teosta olemassa? Jos on, niin kuka sen on kirjoittanut ja mikä on teoksen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti kyseessä on seuraava kirja:

D'Adamo, Peter
Syö oikein oman tyyppisi mukaan -- henkilökohtainen ruokavalio, jonka avulla pysyt terveenä, elät pidempään ja saavutat ihannepainosi
WSOY, Helsinki 2002
ISBN 951-0-25637-4

Plussasta ( http://www.libplussa.fi ) voitte tarkistaa missä pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa kyseinen kirja on, ja onko se lainassa vai hyllyssä.