Sain laskun kirjastolta. Asun eri paikkakunnalla ja minulla ei myöskään ole enää kirjastokorttia. Miten voin maksaa laskuni?

Kysytty

Hei,

Sain laskun kirjastolta. Asun eri paikkakunnalla ja minulla ei myöskään ole enää kirjastokorttia. Miten voin maksaa laskuni?

Vastaus

Vastattu

Kun et kerro, mistä kirjastosta olet laskun saanut, kysymykseen on valitettavasti mahdotonta vastata. Sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan siihen kirjastoon, joka laskun on lähettänyt. Kaikkien Suomen kirjastojen yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.kirjastot.fi/kirjastot