Sain käsiini v. 1950 painoksen (2. painos) Edgar Lee Mastersin Spoon River Antologiaa.

Kysytty

Sain käsiini v. 1950 painoksen (2.painos) Edgar Lee Mastersin Spoon River Antologiaa ja sen epilogissa oli maininta ainakin kolmesta muusta teoksesta, joiden nimisuomennokset ovat sulkujen sisällä:
Mirage (Kangastus) Nuptial Flight (Häälento) ja Children of the Market Place (Kauppapaikan lapset)

Netistä löysin ainoastaan Spoon River Antologian ja kyselisinkin nyt tietoa onko mitään muita teoksia lainkaan suomennettu? Wikipedian mukaan kirjailijalla oli paljon muutakin tuotantoa. Valitettavasti kielitaitoni ei riitä engl. tekstistä nauttimiseen. Odotan vastausta innokkaasti!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edgar Lee Mastersilta on valitettavasti suomeksi luettavissa vain Spoon River antologia (suom. Arvo Turtiainen, 1947, Tammi).

Fennica https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI