Sain ilmoituksen sähköpostilla, että varaamani kirja on noudettavissa. Samassa viestissä kerrottiin, että ilmoitukset voisi saada myös tekstiviestinä. En…

Kysytty

Sain ilmoituksen sähköpostilla, että varaamani kirja on noudettavissa. Samassa viestissä kerrottiin, että ilmoitukset voisi saada myös tekstiviestinä. En löytänyt sellaista paikkaa, missä tuon muutoksen voisi tehdä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohjeet varausilmoituksen tilaamiseen tekstiviestillä löytyvät osoitteesta http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k ja sivun kohdasta ”HelMet-tekstiviestipalvelut: Varausilmoitus ja eräpäivätiedote”, joka aukeaa klikkaamalla otsikkoa. Palvelu tilataan lähettämällä tekstiviesti ohjeissa neuvottuun osoitteeseen, ja se on maksullinen.