Sain haltuuni Grimbergin Kansojen historian (uudistettu laitos, 22 nidoksena), jossa on 11 kaksoisnidosta, jotka on julkaistu vuosina 1964-1965. Joissakin…

Kysytty

Sain haltuuni Grimbergin Kansojen historian (uudistettu
laitos, 22 nidoksena), jossa on 11 kaksoisnidosta, jotka on
julkaistu vuosina 1964-1965. Joissakin lukee neljäs painos,
joissakin kolmas painos, joissakin toinen painos. Lisäksi
sain tähän kirjasarjaan liittyvän Kansojen historian kartaston, joka on julkaistu 1962. Kysyisin, onko kirjasarjasta julkaistu uudempia laitoksia ja jos on, niin milloin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Grimbergin Kansojen historia -kirjasarjan uusimmat painokset (3. uud. laitos) ovat ilmestyneet 1980-1985. Tarkemmat tiedot löytyvät Suomen kansallisbibliografia Fennicasta:

https://fennica.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=…